Неділя
29.06.2025
00:33
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт вчителів початкових класів Шахтарської середньої школи
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [21]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 3

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Мої статті

Відкритий урок математики в 4 класі

Урок математики в 4 класі

Оспа Г. В.

вчитель І кваліфікаційної категорії

 

Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа.  

           Повторення правил дорожнього руху.

 Мета: вчити учнів письмово множити багатоцифрові числа на розрядні  числа, вчити застосовувати  алгоритм множення багатоцифрових чисел на розрядні числа,  вдосконалювати вміння розв’язувати задачі на рух; розвивати математичне мислення; уміння виділяти головну думку, встановлювати зв’язки між відомими і новими знаннями; повторити правила дорожнього руху;  сприяти вихованню позитивного ставлення до навчання через створення комфортної психологічної атмосфери та ситуацію успіху.

Тип уроку: Урок формування навичок і вмінь

Хід уроку

І. Організаційний момент

Любі діти , у наш клас завітали гості щирі

Привітаймо в добрий час

Гостей усмішкою й миром. (повернулися до  гостей, посміхнулися)

А тепер за парту

Всі сідайте рівно.

1 до нашої роботи візьмемось сумлінно.

 

 Девіз нашого уроку: (читаю з дошки разом з дітьми)

Міркуємо — швидко!

Відповідаємо — точно!

Лічимо — правильно!

Пишемо — гарно!

  •  Тож відкриваємо зошити, записуємо дату. Запис дати здійснюємо каліграфічно. Пам’ятайте, діти, що велика буква пишеться на півтори клітинки, маленька – на 2/3, кожна цифра пишеться на повну клітинку.
  •  

ІІ.  Актуалізація опорних знань

А щоб краще працювати

Треба розум розімяти.

Тож рахуємо усно

(показую приклади, які надруковані на картках)

 

80*200      

150*200

500*2000

3200*200

2000*300

2300*200

400*50

600*20

562*200

 

 

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності

1. Проблемна ситуація

-Чи вдалося вам усно обчислити останній вираз?(Ні) Чому?(Це письмове множення)

- Тож чого  ми сьогодні будемо навчатися на уроці? (множити багатоцифрове число на кругле)

ІV. Повідомлення теми й мети уроку

  • Так, сьогодні на уроці ми  навчимося письмово множити багатоцифрові числа на розрядні  числа, складемо  алгоритм  множення багатоцифрового числа на кругле, будемо застосовувати набуті вміння під час розв’язання прикладів і задач

 

V.  Формування нових знань і способів дій

  1. Пояснення вчителя

- Діти, хто здогадався, як правильно записати цей приклад (562*200) у стовпчик? (Відповіді учнів)

  • Щоб письмово помножити багатоцифрове число на розрядне  число, треба (показ схеми - зразка на дошці, одночасно показую етапи алгоритму на картках)

1. Записати другий множник під даним числом так,щоб цифра, відмінна від нуля, була підписана під останньою цифрою першого множника

  1. Виконати множення поступово, починаючи з одиниць
  2. Після множення добавити нули до добутку

 

-Ви уважно слухали пояснення, ваші очі напруженно працювали, тому настав час зробити відпочинок для очей

 

2. Фізкультхвилинка для очей

 

  1. Швидко покліпати очима, закрити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. (Повторити 4-5 разів)
  2. Міцно зажмурити очі (рахуючи до 3), відкрити очі та подивитися вдалечінь, рахуючи до 5. (Повторити 4-5 разів)
  3. У середньому темпі проробити 3-4 кругових рухів очима в правий бік, стільки ж само у лівий бік. Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь —  на  рахунок  1-6.  (Повторити  1-2 рази)

 

VІ.  Первинне застосування,закріплення знань і способів дій

 

  1. Пробні вправи

 Розв’язання прикладів №713 з поясненням на дошці (сильні учні) 1-2 ст

Номер 713 в підручнику знайдіть,

Приклади ці розв'яжіть.

Прийшов час вже показати,

Чи вмієте ви алгоритм застосувати

 

2. Самостийна робота в парах

 

Самостійно попрацюйте,

Помилок не буде — факт!

Ви  уважно поміркуйте,

Щоб вийшов добрий результат. (даю картки кожній групі окремо)

 

- Діти, ви працювали самостійно, тому давайте перевіримо, чи правильно ви обчислили.  Знайдіть ваші відповіді на дошці (на дошці картки с правильними відповідями). Якщо ви розв’язали правильно, на зворотній стороні ви прочитаєте слова. (знаходять відповіді, перевертають)

- Які слова в вас утворилися? Які асоціації виникають у вас, коли ви чуєте РУХ, ДОРОГА, БЕЗПЕКА?

-Хто добре математику вивчає, той про свою безпеку подбає. Допоможе вам згадати правила безпечної поведінки Тамара Іванівна, яка викладатиме в 5 класі предмет «Основи здоров’я»

VІІ.   Основи здоров’я

VІІІ.   Підсумки уроку

-Ось і підходить до кінця наш урок. Підведемо підсумки уроку: про що дізналися? Чого навчилися? Що зрозуміли?

VІІ. Оцінювання

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: galina-ospa (26.02.2015)
Переглядів: 2163 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites